In Memory of Wing Commander Basil Morningwood

Kada na puenge, desde Monday asta Thursday, ya-hu umegga' The Daily Show.

Annai manstrike i Inetnon Titige' gi i ma'pos na sakkan, ai adai, sumen triste yu', sa' todu i shows, manmata'pang (Todudu fuera di The Late Show with David Letterman sa' manmama'kontrata para i titige'-na siha). Ya desde ayu na yinaoyao, dumidide' dumidide' manlamaolek i shows. Lao The Daily Show i mas ya-hu, sa' mampos na'chalek lao guaha impottante na ma i'ina put i estao pulitikat Amerikanu.

Guaha nai hu e'egga' gui', ya chumalek yu' a'gang, pinilakes! Yanggen manochocho mientres hu e'egga' siempre mabohbo i na-hu.

Antes di manstrike i titige', ma fa'nuebu i website The Daily Show, ya ma rikohi guihi todu i episodes ginen todu i sakkan ni' mambinalakuyi as Jon Stewart. Lao i dinimalas, na desde ma na'huyong este na website, ma laknos todu i videon Daily Show ginnen Youtube.

Pues humalom yu' gi este nuebu na site pa'go, ya hu aligao i mas ya-hu na clip. Ya suette suette yu', sa' hu sodda' gui', ya bai hu siniyi hao ni' Guiya gi este na post.

Ai Yu'us, gi este na video, ma sangani hit ni' i na'an-niha i manmapuno' na sindalun British gi duranten i Mina'dos na Geran Mundo. Lao, ti este na na'an i manmagahet na na'an-niha. Ma fa'tinas este na "chatna'an" ginnen diferentes na palabras na'chalek, kinichi yan kinemmon. Oh ai adai, kada nai hu hasso este, esta kumekechalek yu'.

Comments

Popular posts from this blog

Chamorro Public Service Post #15: Pues Adios, Esta Ki

Tuleti

Guam: The Movie